關於我

YUMU .雨木

▊由漫畫家Yooooko妖子與協同作者Yukako共同創作的品牌-YUMU.雨木。
創作靈感來自本身漫畫/插畫作品與生活一角;兩人擅長汲取國內外特色與思維,作品兼具東方與西方生命力。
▊「YUMU.雨木」的風格簡約俐落,時髦現代,散發出獨特的新鮮思維,傳達出有力度的個人風格與想法。旨在創造經典與實搭的作品,反映世間的形形色色及設計者的靈光巧思。 適合於人生旅程中的各階段與場合中著用。

We are designing for making people feel cheerful, beautiful and powerful. Our design are a reflection of us and we want to create timeless, classic pieces. Thank you for including our work into your journey.

Love,
Yukako and Yooooko.

其他資訊